Post Traumatische Spierdystrofie ....

  • Mv Yasmin

    Ik ben in Nove 2006 en Dec. 2006 geopereerd aan Atrose in mijn hand ….de 2e operatie is me fataal geworden , ik kreeg na de operatie Acute Dystrofie ….

    Ik belandde direct op de Pijnpolie en sta stijf van de pijnstilling….

    Ik heb nu een gipsspalk en Revalidatie en Fysio en kom om de 2 weken op de Pijnpolie …..

    IK moet zegen dat ik langzaam vooruit ga en ook alleen vooruit kijk …..

    Ik heb niet veel gelezen op Intenet over deze aandoening , omdat ik er verdrietig van werd :(

    Ik ben eigenlijk benieuwd naar verhalen waarbij het goed gekomen is en mensen weer als voorheeen konden functioneren ;)

    Ik doe nu alles met me goede hand en dat gaat best, maar gebruik toch liever ook me andere hand erbij hihihihi

    Ik werk in de zorg en wil graag weer me werk kunnen oppakken…

    O ja de 22e krijg ik naast mijn gipsspalk een lederen polsbrace aangemeten, die zit wat soepeler:D:D

    Dankjewel alvast

    Grt, G.

  • jeannette belde

    hoi yasmin ik heb dystrofie in beiden voeten ik heb de pech zodra ik uit de gips kom dat ik het uitschil van de pijn dus ik sinds 21 september in een rolstoel .

    ik heb inmiddels ook hele erge pijn in mijn rechter knie en kan niet slapen van de pijn ik zit inmiddels ook bij revilidatsie ik zit voor goed in een rolstoel dat vindt ik niet erg ik heb een idote hoge pijn grens dus ik slik maar weinige pijn stillers

    ik heb deze rolstoel aan mijn huisarts te danken omdat hij zei dat het tussen mijn oren zat ik wil je zeggen laat je niet klein krijgen door deze rot ziekte en probeer het gips zolang te houden en dat geld zeker voor de spalken denk niet gelijk dat de spalken ik wil je zeker niet bang maken maar ze hebben links drie uit gips gehaald en drie keer is hij terug in spits gegaan en had veel pijn ik durf inmiddels niet terug omdat ik erge pijn in mijn rechter enkel heb de tenen zien blij en de voet is in het gips in spits gegaan en links ook maar het doet zeer als ze dat gips vervangen dat ik er steeds tegen op zie ik weet me dus geen raad meer ik ben al heel de week heel moe

    dus yasmin geef de moet niet op en leer er mee te leven heb ik ook gedaan

    jeannette

  • Lia

    Hallo,

    Ik wil even ingaan op jou aandoening.

    Mijn dochter van 12 heeft vorige jaar dystrofie gehad aan haar voet en been.

    Zij had op de gym haar enkel bezeerd en dat was gescheurde enkelbanden.

    Het hele ritueel weed je wel drukverband tape en met de tape is al de elende begonnen.

    We hebben ziekenhuis in ziekenhuis uitgelopen dat we er gek van werden.

    Maar uiteindelijk zijn we in het revalidatie te Huizen terecht gekomen.

    Mijn dochter moest voor 4 maanden opgenomen worden daar en kon dan keihard revalideren.

    De dokter stond er versteld van hoe hard ze vooruitging met 2 maanden was ze er helemaal klaar mee.

    Ze doet nu alles weer springen fietsen hardlopen alles dus.

    We hebben haar ook vitamine C1000 realty time van het kruitvat merk gegeven en dat helpt ook goed tegen onstekingen.Misschien wat voor je.

    Gr.lia

  • JoAnn Griep

    Ik heb het 10 jaar terug gekregen door een hele simple ontsteking aan me achillespees. Ik heb 5 weken in het gips gezeten en daar is het alleen maar slechter op geworden.

    Nu gaat het een stuk beter door veel fysio.