veel pijn

  • esther

    ik heb al enkele jaren een veels te hoge spierspanning/zwakte ik volg nu via een revalidatie programa fitnes . maar het knapt niet op krijg alleen meer last mijn armen en benen zijn soms zo koud dat het pijn doet

    mijn huisarts heeft bloed laten prikken en ben bij een orthopheed geweest nix te vinden .

    nu was mijn vraag herkend iemand dit en wie onderzoekt er nu in het ziekenhuis of je daadwerkelijk wat aan je spieren hebt.

  • spierziekten.pagina.nl

    Ik herken het wel ja. Vooral die spanningen.

    En mijn kracht is ook afgenomen.

    Bij mij bleek dat de hoeveelheid spiercellen in mijn lichaam afnamen. Mijn lichaam brak ze af i.p.v. dat mijn lichaam de spiercellen aanmaakte.

    Maar wat het precies is dat weten we nog niet.

  • wanna

    je kan een verwijzing naar een neuroloog vragen.

  • Sara

    Hallo,

    Ik heb ongeveer voor een half jaar terug een 3 inspuitingen gehad voor de pijn en bij de laatste ging het fout .Dit was voor een behandeling van me stuitje waar ik op gevallen was.Ik kreeg een alergie reaktie wat bijna me dood was. Nu heb ik alle dagen zoveel pijn.Dat ik gewoon niet weet te doen. Ik heb b.v wel kracht maar door de pijn kan ik niet tillen en dan moet ik b.v een fles water tegen me aan houden of met twee handen vast pakken .Maar als ik een dag teveel til dan moet ik het s,nachts en de andere dagen bekopen van de pijn. kom bijna niet omhoog.

    Vandaag ga ik dus weer naar de chirug om te kijken wat te doen. Ik ga vragen om een verder onderzoek . Want is me aard niet om stil te zitten.

    Maar de buiten wereld ziet het niet. Maar ze mogen mijn pijn hebben dan weten ze wat het is.

    Maar ik zal ieder die dit leest op de hoogte houden wat ze gaan doen.

    Misschien komt dan iets voor u eruit waar je misschien wat aan hebt.En de rest ook die dit lezen. Ik woon in Belgié ,maar van oorsprong Hollandse;

    Groetjes sara

  • Sara

    Bij een neuroloog ben ook al geweest ,was het maar zo dat je ze de pijnen kon geven dan weten ze wat je voelt.Ik krijg nu weer een echo en foto,s van me nek. Zo blijf je door gaan. Ze denk en fibromilagie.Maar ja dan nog je moet weten wat het is dan kun je er misscien mee omgaan. Maar nu niet het moet een plekje hebben dan weet je waar je aan toe bent.

    Gr Sara

  • Sander

    Hoi Esther,

    Ook ik heb veel last van pijn in mijn spieren en soms (2 a 3 keer in de week) s'nachts kramp.

    Wat bij mij het vervelendste is dat mijn spieren ook zo stijf zijn en niet warm worden tijdens het sporten. ik loop daardoor ook veel blessure's op, zoals ontstekingen aan mijn spieren.

    Dit duurt ook veel langer als gemiddeld voor het over is.

    Ben ondertussen door een neuroloog in het UMC onderzocht en die concludeerde:

    Indiopatische Hyper CK aemea.

    geen idee wat ik er precies mee moet of kan, ik kan er niet veel info van vinden op het internet (nederlands dan).

    Laat je in ieder geval goed onderzoeken en vraag veel.

    Succes en laat je resultaten nog even horen.

    Sander

  • wil

    ben bij de reumatoloog geweest en geen reumatiche ontstekingen conclusie is dan fibromilagie. Krijg op dit moment steeds meer pijn en word heel erg stijf en door diverse andere aandoeningen kan ik ook geen sport doen. Ik weet er op dit moment ook geen raad mee.