wie kan mij helpen

  • babylove mv Daimy

    ik heb dystrofie in mijn linker arm omdat ik nu een tijdelijke spalk heb en dalijk een vaste spalk voor mijn arm krijg kan en mag ik van de arts niet gaan werken en omdat ik pas een dochtertje heb gekregen en borstvoeding geef tegen de pijn geen medischijnen mag gebruiken.

    nu zit ik al een jaar thuis omdat ik tijdens mijn zwangerschap ook niet mocht werken omdat ik toen een veelte hogen bloeddruk heb nu nog steeds bdw. ook emotioneel gaat het niet zo goed met me op het moment veel stres en huil partijen om niks….

    nu ben ik vandaag bij de bedrijf arts geweest en die vroeg wanneer ik weer kon werken met mijn arm toen zij ik als het wat beter gaat en ik gewent ben straks aan mijn nieuwe spalk en als ik emotioneel wat beter ben

    nu zegt hij dat hij contact op gaat nemen met mijn behandelde arts om te vragen hoe lang dat nog gaat duren en als ik zo lang ik bv geef geen medischijnen mag gebruiken…

    en als zij zegt dat het nog wel even kan gaan duren zegt hij dat hij ander werk voor mij gaat zoeken maar dat wil ik niet ik heb nu leuk werk en leuke collega's en wil daar niet weg.

    Nu is mijn vraag mag hij dat zomaar???

    sorry voor het langen verhaal maar wil even weten of dit wel mag

  • els

    Ik denk wel dat dat mag.

    Uiteindelijk betaald iedereen mee aan jouw uitkering en als je met ander werk wel kunt werken is dat toch een goede oplossing.