ongeneselyk

  • jolanda

    hallo ik ben jolanda en word binnenkort op 29jan 46 jaar en ik heb al 8jaar last van post traumatiche distrofy en bordeline zyn er nog meer mensen die daar last van hebben en hun ervaring met my zou willen delen want ik heb een hele jaar lang niks anders dan elenden gehad en zou graag met iemand willen delen ook al is myn nederlandse taal niet erg goed maar dat kom ook door de medicynen die ik gebruik soms weet je hoe je moet schryven maar dan lukt het niet ik graag mensen willen leren kennen die myn aspecteren zoals ik ben en niet dat ik myn anders voor moet gaan doen zoals myn omgeving verwacht wie kan myn hier by helpen

    groetjes jolanda

  • spierziekten.pagina.nl

    Jolanda 1 tip.

    Doe je nooit anders voor als je bent.

    Als mensen je niet nemen zoals je bent dan zijn ze je niet waard, hoe hard het ook klinkt.

    Ik wens je heel veel sterkte toe en ik hoop dat je ook leuke dingen hebt die je kunt doen.

  • Jolanda-van Helmond-Haneveer

    Hoi Jolanda

    mijn naam is ook Jolanda en ook ik ben 46 jaar wordt op 19-april 47, en ook ik had ook post traumatiche distrofy aan me rechter arm na een breuk aan me pols maar bij mijn is het een medische fout ik heb in vele ziekenhuizen gelegen blokkade,s en pijnbestrijdingen gehad maar het mocht niet meer baten want ze hadden mijn 8 jaar lang in het gips laten zitten tot dat me arm helemaal zwart zag en vijf gaten inzaten van 5cm diep ,dus met alle gevolg van dien hebben ze me arm moeten amputeren, nu is de disrofy verder in me lichaam gegaan ik heb nu spierdistrofie ik kan niet meer lopen .Hierdoor heb ik nog vele andere ziekte,s bij gekregen.en ja jolanda ik weet wat jij voeld want ook ik heb bordeline persoonlijkheidstoornisen, Ik heb negen kenmerken van me bordeline ik ben er ook voor opgenomen geweest,maar ben nu weer thuis .mijn man verzorgt mijn 24 uur per dag. verders heb ik drie zoons die wonen al op zich zelf.ik slik ook heel veel medicijnen per dag om zo de dag verder door te komen.ik zag je naam bij deze site en dacht nou das toevalig,maar Jolanda ik ben niet iemand die ze achter de geraniums zetten hoor , ondanks dat ik al heel veel meee heb gemaakt . Want je moet toch verder, maar ook ik heb er dagen bij zitten dat ik het heel moeilijk heb.Nou Jolanda ik hoop nog wat van je te horen en ik wens jou ook heel veel sterkte toe.Heel veel groetjes Jolanda.