Een aangepaste Argentinië reis in 2010

  • Marc de Vries

    Marc de Vries is werkzaam in de luchtvaart en heeft al veel van de wereld gezien. Hij heeft het initiatief genomen om in 2010 een aangepaste reis naar Argentinië te organiseren. De reis is dusdanig aangepast dat het programma minder vermoeiend zal zijn dan bij een reis voor validen. Het is de bedoeling dat er in oktober/november 2010 gereisd gaat worden, afhankelijk van de aanmeldingen.

    Voor de reizigers geldt: iemand die in de bus getild moet worden of ADL-hulp nodig heeft, mag NIET alleen mee. Dan moet je een eigen begeleider meenemen vanuit Nederland.

    Iemand die alleen reist moet zichzelf kunnen voortbewegen (in een rolstoel of een opvouwbare scootmobiel). Er zijn wel 2 of 3 lokale helpers aanwezig voor de algemene hulp, bijvoorbeeld bij excursies of in- en uit stappen van een bus of van een boot en helpen met je bagage naar je hotelkamer brengen

    Voor meer informatie kunt U vinden op www.reizenmeteenhandicap.nl

  • Ine Schroen

    Hoi Marc,

    Supergaaf zn reis! Ik zit zelf in een rolstoel en hou van reizen en avontuur!

    Zou zn reis wel willen doen maar ik heb nu geboekt voor een rondreis naar Jordanië.

    Helaas zijn mn centjes nu op…

    Maar wil je me op de hoogte houden als je nog ns zn reis organiseerd?

    Groetjes Ine